poniedziałek, 13 lutego 2017

haul kosmetyczny

cześć :) zrobiłam niedawno w mojej głowie małą listę rzeczy kosmetycznych, które potrzebuję... które chcę ;p dziś zainwestowałam w parę z nich, a dodatkowo w parę innych, które chcę przetestować. Wszystko kupiłam w Drogeriach Polskich.


pędzel Hakuro H85, 13,49- jest on skośny i zamierzam używać go do kresek pod dolną linią powieki oraz do brwi, kiedy już kupię konturówkę do brwi w żelu. No i może czasem do górnej linii powiek, choć na tej rzadko robię kreskę ;)

Catrice Liquid Camouflage 020, 14,99- słyszałam o nim tyle pozytywów, że musiałam sprawdzić na sobie. Przetestowałam-mieli rację. Jest po prostu zajebisty. W końcu mam odpowiednie krycie dobrane do mojej tonacji, w niskiej cenie. Ciężko mi go było dorwać, w krakowskich Hebe był wręcz nie do zdobycia.

Golden Rose Matte Lipstick Crayon 03, 11,99- zdecydowałam się na ciemniejszy odcień z myślą o większym wyjściu. Wciąż nie umiem się do takich przekonać myśląc, że wyglądam w nim niekorzystnie, co już nie raz mi zaprzeczano. Liczę na to, że parę razy go nałożę i mi się spodoba :)

Golden Rose temperówka podwójna, 5,99- szczerze mówiąc, to właśnie z tego zakupu jestem najbardziej zadowolona. Temperuje perfekcyjnie zarówno kredki do ust z tej firmy, jak i moje kredki do brwi innych firm. Wiele lat męczyłam się ze zwykłą szkolną temperówką, która zawsze łamała te kredki. Ta radzi sobie z nimi perfekcyjnie, co pewnie przedłuży ich kadencję. 

Dermica Senne Marzenie (maseczka pielęgnująca na noc), 3,99- wzięłam ją w ślepo, bo była po przecenie. Nie sprawdzałam jej składu, a jedyne co rzuciło mi sie w oczy to fakt, że ma działanie nawilżające. Napiszę jej recenzję zaraz po tym, jak ją przetestuję ;)

Bielenda Professional Formula, peeling enzymatyczny+ glinka biała, 2,79- maskę z białą glinką właśnie mam na sobie i idę zaraz ją zmyć. Jest ona do cery wrażliwej i naczynkowej, czyli dla mojej ;) post z maseczkami zrobię jednak oddzielny, więc nie będę się na jej temat rozpisywać. 

To tyle na dziś. Jestem naprawdę zadowolona z zakupów, bo mimo że spontaniczne, to jednak przemyślane.
Do następnego! ;)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz